دبیرخانه الکترونیک
دبيرخانه الكترونيك

در اكثر سازمانها گردش نامه ها و حفظ سوابق از مهمترين امور جاري سازمان بوده و همواره هزينه انساني و مالي زيادي را بر سازمانها تحميل مي نمايد. بنابراين جهت كاهش هزينه ها استفاده از سيستم هاي مكانيزه ضروري به نظر مي رسد. اتوماسيون اداري ابزاري قدرتمند و انعطاف پذير براي افزايش يكپارچگي، مديريت اسناد و مدارك، كاهش هزينه ها و افزايش بهروري سازمان مي باشد.
هدف از اتوماسيون اداري حذف كاغذ از مكاتبات اداري است.
راهنماي نسخه جديد دبيرخانه الكترونيك
ورود به دبيرخانه الكترونيك
بسته آموزشي دبيرخانه الكترونيك
تاریخ به روز رسانی:
1397/07/04
تعداد بازدید:
333232
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:71
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بيرجند مي باشد.
Powered by DorsaPortal