کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی
تاریخ به روزرسانی: 1395/10/18

کمیته توسعه دولت الکترونیک

معرفی


برنامه جلسات

این کمبته با وظایف ذیل و در مصوبه شماره 145/200 مورخ 11/06/1393 شورای عالی فناوری اطلاعات و مصوبه شماره 7740/93/206 مورخ 10/06/1393 شورای عالی اداری ابلاغیه رئیس جمهور محترم برای اجرای نقشه راه دولت الکترونیک(برنامه دوم نقشه راه اصلاح نظام اداری) تشکیل شده است.

 

رئیس کمیته : رئیس دانشگاه

دبیر کمیته : رئیس اداره فناوری اطلاعات مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه

اعضاء کمیته : مدیران ، کارشناسان و متخصصین با تجربه که با پیشنهاد مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و ابلاغ رئیس دانشگاه انتخاب می گردد.

اهم وظایف کمیته:

  • ریزی برای مستندسازی و تهیه شناسنامه خدمات الکترونیکی دانشگاه و راهبری اجرای برنامه

  • تهیه برنامه عملیاتی توسعه خدمات الکترونیک دانشگاه

  • برنامه

  • تعیین اولویت برای اصلاح فرآیندهای سرویس گرا مبتنی بر نقشه فرآیندهای دانشگاه

  • تصویب راهبردها و برنامه توسعه دسترسی مردم به ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان، مجتمع های خدمات اداری و ...

  • راهبری و نظارت بر پورتال و درگاه های خدمات رسانی دانشگاه و ارزیابی و رتبه بندی آنها

  • مدیریت تعامل دانشگاه با سایر دستگاههای اجرایی برای ایجاد پنجره واحد خدمات مشترک

  • راهبری اجرای آموزش مدیران، کارکنان و کارشناسان فناوری اطلاعات دانشگاه و کارگزاران ارائه خدمات دولتی

  • راهبری اجرای برنامه فرهنگ سازی و توانمند سازی مردم در استفاده از خدمات الکترونیکی


 


تعداد بازدید: 286
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات ( 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
خراسان جنوبی،بیرجند،خیابان آیت ا... غفاری،دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند،مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
تلفن:  32395802-056     دورنگار: 32381114-056   کدپستی9717844741 :     E-mail: IT[@]bums.ac.ir
ورود اعضاء
خروج
Powered by DorsaPortal